پرتغال 2-0 ولز؛ بیل تنها حریف پرتغال نشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 2-0 ولز؛ بیل تنها حریف پرتغال نشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 2-0 ولز؛ بیل تنها حریف پرتغال نشد

گـزارش بازی

دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016 میان دو تیم ولز و پرتغال در ورزشگاه لیون آغاز شد. جدال دو فوق ستاره تیم رئال مادرید در کانون توجهات بود اما بازی در سطح یک دیدار نیمه نهایی یورو دنبال نمی شد. در دقیقه '15 شوت زمینی ماریو با اختلاف از کنار دروازه ولز به بیرون رفت. دقیقه '19 کرنر ارسالی زمینی و کوتاه از سوی لدلی، با ضربه بیل همراه شد که خود را از دفاع جدا کرده بود اما توپ با اختلاف به بیرون رفت. بازی بدون موقعیت جدی از سوی هر دو تیم دنبال می شد و هر دو تیم محتاط عمل می کردند؛ در دقیقه '23 فرار عالی بیل از سمت چپ و در نهایت شوت محکم او از پشت محوطه به راحتی در اختیار پاتریسیو قرار گرفت.

تا اواخر نیمه نخست بازی بیشتر در میانه میدان و یا با سانتر های نه چندان دقیق از سوی هر دو تیم دنبال شد که راه به جایی نمی برد. در دقیقه '44 ارسال آدرین سیلوا از سمت چپ با ضربه سر نه چندان خوب رونالدو به بیرون رفت. در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 راهی رختکن شدند.

با آغاز نیمه دوم، در دقیقه '50 پرتغال و کریستیانو رونالدو به گل رسیدند؛ کاپیتان پرتغالی ها که انتظار زیادی از او می رفت، روی ارسال گریرو از سمت چپ بلند شده و با ضربه سری قاطع توپ را به زیبایی وارد دروازه هنسی کرد و با رکورد 9 گل زده در تاریخ رقابت های یورو میشل پلاتینی برابری کرد. خیلی از این گل نگذشته بود که در دقیقه '53 پرتغال به گل دوم هم دست یافت؛ این بار رونالدو پشت محوطه صاحب توپ شد و شوت زمینی او در میانه راه با دخالت نانی تغییر مسیر داد و درون دروازه غلتید تا یک پاس گل دیگر هم به نام کاپیتان سلسائو ثبت شود و کار برای یاران بیل سخت تر. در دقیقه '57 لدلی جای خود را به سم ووکس داد.

دقیقه '62 نزدیک محوطه جریمه ولز رونالدو یک ضربه ایستگاهی به دست آورد و ضربه خطرناک وی با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت. پرتغال در نیمه دوم و بعد از اینکه خیال خود را تا حدودی از پیروزی راحت کرده بود، بهتر بازی می کرد و در دقیقه '65 شوت محکم نانی از پشت محوطه با دفع ناقص هنسی مقابل پای ماریو قرار گرفت اما ضربه او به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '73 هم رناتو سانچز جای خود را به آندره گومز داد. در دقیقه '78 شوت دنیلو از داخل محوطه با واکنش دو ضرب هنسی به شکل خطرناکی روی خط دروازه مهار شد. در دقیقه '79 هم در میان فشار ولزی ها، موتینیو به جای آدرین سیلوا به بازی آمد.

دقیقه '80 شوت از راه دور بیل با واکنش خوب پاتریسیو دفع شد. دقیقه '86 روی فرار عالی آندره گومز از سمت چپ و پاس خوب او به رونالدو، CR7 را در موقعیت تک به تک قرار داد اما وی بعد از دریبل دروازه بان در زاویه تنگ قرار گرفت و ضربه اش را به دیوار کناری دروازه زد. در دقیقه '87 هم کوارشما به جای نانی به بازی آمد. در ادامه نیز پرتغالی ها به خوبی بازی را کنترل کردند و با یکی از کم ستاره ترین نسل های خود به فینال رقابت های یورو 2016 راه یافتند و به ماجراجویی ولز پایان دادند.

بهترین بازیکن زمین:

رونالدو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.